Confuse di Shah Alam.

Assalamualaikum.

Rupanya gila penat drive ke Shah Alam sorang diri. Oh ma God. Mintak nyawa.... Stop kejap kat KL amik barang-barang kat rumah kakak kat Ampang. Semangat bawak kereta ingatkan terkandas kat rumah sewa for the whole sem, tapi tadi malam dapat berita yang boleh masuk college pulak.

Kalau masuk college mana nak park kereta comel aku ni. Aduhai. Cakap dengan Polis Bantuan Uitm tadi , abang tu baik jer cakap boleh je park kat dalam sementara nak hantar balik Kedah kan. Tapi bila cakap dengan staf lain pula (Bukan polis bantuan)  tu , staf tu cakap, 

"Pilih antara dua je nak simpan kereta or kena buang college"
"Tapi saya duduk Kedah,takkan nak hantar sekarang."
"Okay kalau macam tu dapat tangkap kamu kena buang college"

WTF...

"OK THANKS"

Tak guna cakap banyak dengan staff yang memang taknak dengar pun masalah kita kan. Dah la aku baru balik harini, penat pun tak hilang dia nak suruh aku balik kedah hantar kereta balik. Dah la deposit rumah sewa pun RM340+ burn gitu je panas hati tak hilang lagi. HAISH.

Tapi apa guna ada cik abang askar kan, Nampaknya aku park kem askar jelah sementara waktu ni. 

Geram!

Post a Comment

3 Comments

  1. Kuahaja punya staff -..- talk like bij em .

    ReplyDelete
  2. kans...tulun edit blog aku jap...

    ReplyDelete
  3. K.E.R.E.K gila la staf tu... pfffttt...

    ReplyDelete