Welcome back My lil Sis :D

Assalamualaikum.

Adik aku yang ngok ngek ni orang nak blog, dia pun nak blog. Pastu follower dan mencanak, dia sewa domain, lepastu lupa bayar, blog kena padam. Mari gelakkan dia reramai.HAHAHAHA.

Pastu dia ni tak putus asa, Buatlah blog baru. Lepastu lupa pula password. Loqlaq sungguh. Tapi elok jugak dia lupa , blog sungguh kanak2, malu aku nak ngaku tu blog adik aku.HAHAHA. 

Tapi sekarang dia dh buat blog baru. Aku bagi dia password biar tak lupa dah , dasar orang tua nyanyuk.Kehkehkeh. 

Jom lah follow dia. Satu je bagus budak ni, walaupun suka lupa password tapi dia memang terer bab mengedit blog dengan ubahsuai code2 HTML sesuka hatinya. Dulu dia ambil upah ubah coding blog orang ,sekarang dah pencen ke belum entahler...

Tapi maybe dia agak busy sebab tahun ni SPM. Kang online manjang membebel mama aku tuh.Kehkehkeh.

Apapun , jom la sudi-sudikan follow dudak tak besar-besar ni.


Yang pinky2 tu is Yonet.

Post a Comment

0 Comments