Cara Masukkan Link Dalam Cbox Baru


Hai korang perasan tak Cbox aku dah bertukar... Aku sayang sebenarnya Shoutbox Busuk yang aku dah pakai sejak dulu lagi tu tapi disebabkan setelah aku tukar blog aku kepada https:// dah tak boleh guna dah shoutbox tu, so aku tukar dengan cbox pula.

Cbox design baru ni kekadang orang pening nak letak link macam mana, aku pun sama, Hahaha, so untuk masukkan link, ikut step kat bawah ni okay.

Tekan simbol yang aku bulatkan tu.

Letak gambar korang yang cute tu (optional) 
Lepastu jangan lupa masukkan link kat tempat yang aku bulatkan tu.

Okay jangan lupa masukkan link barulah aku boleh melawat korang nanti. Tau.... 
❤❤❤❤❤

Post a Comment

5 Comments

  1. error plak There was a problem
    Cbox not specified :(

    ReplyDelete
  2. ala.. comel nye.. nanti nak try.. hee~

    ReplyDelete
  3. Mek tk prnh try sbb mek mobile view :)

    ReplyDelete
  4. Wah. Cbox design baru ya. Lama dah tak guna Cbox..

    ReplyDelete