Rezeki Menang RM300 dari Contest Birthday Lazada

Pemenang Contest Lazada

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah. Rezeki yang datang tidak putus, tidak berlebihan namun cukup untuk penganggur seperti aku meneruskan kehidupan tanpa mengganggu ibu bapaku. Dah tu nak menyara anak-anak lagi, maklumlah anak dara tapi ada ramai anak.....tuceng. Hahah.

Penyertaan aku yang INI telah berjaya mendapat tempat kedua dalam Lazada Blogger Contest tempoh hari. Bukan aku seorang ya, ramai rakan-rakan blogger lain yang turut bertuah. 

Rezeki Kak Shalimar membolot RM800 voucher Lazada, wowww memang best! Tahniah kak.

Manakala aku, sis Awa dan Husein Rider berjaya mendapat tempat kedua yang bernilai RM 300 voucher Lazada. Alhamdulillah rezeki.

Tak lupa Syed dan Busyra yang berjaya mendapat voucher bernilai RM150 sebagai hadiah tempat ketiga. 

Tahniah kepada semua rakan bloggerku dan tak lupa juga pada semua pemenang lain. 

Asalnya aku nak share pada esok hari tentang hadiah dari Lazada ni memandangkan esok ada lagi sehari bulan Mac. Hahaha. Tapi bila fikir balik, aku ada pengumuman nak cakap pasal contest Lazada yang baru ni so aku gagahkan buat short entry petang ini.

Jangan sedih untuk mereka yang tidak bernasib baik dalam contest haritu sebab Lazada menganjurkan contest baru dimana mereka mencari 8 pemenang untuk mendapat RM500 setiap seorang. 

Jangan lupa tengok syarat penyertaan di SINI.  Aku juga dah menyertainya, tak percaya bacalah entry INI

Ingat ni, sebelum 4 April tau!!! 





Follow
Previous
Next Post »

36 Comments

Click here for Comments
3/30/2017 8:32 PM ×

Tahniahhh Maii.. Murah rezeki, rezeki jaga anak anak tu :D

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/30/2017 8:34 PM ×

Alhamdulillah...memang akan belanja dorang juga hasil voucher tu nanti, hihihi. nak beli toys.

Reply
avatar
3/30/2017 8:57 PM ×

Wahh murah rezeki kak Mai. Boleh la beli wetfood banyak2 belanja anak2 tu huhu.

Reply
avatar
Ana Suhana
admin
3/30/2017 9:00 PM ×

Alhamdulillah ada rezeki Mai. Kak ana tumpang happy 😍

Reply
avatar
Mrs Pip
admin
3/30/2017 9:18 PM ×

Tahniah Mai....
Dan gudluck dgn contest seterusnya..
Cheers.

Reply
avatar
Kin Naz
admin
3/30/2017 9:19 PM ×

Alhamdulillah tahniah mai. Doakan akk menang yang satu lagi pulak ye. Nanti share la apa yang mai beli dgn voucher tu hihi

Reply
avatar
3/30/2017 9:32 PM ×

Tahniah Mai.
Lumayan rezeki.

Reply
avatar
Seorang Syed
admin
3/30/2017 9:36 PM ×

Tahniah Mai!!! Banyak tu RM300 nak sikit!! haha.

Reply
avatar
Nurul Afifah
admin
3/30/2017 10:06 PM ×

Tahniahhh. Ramai jugak yg menang.

Reply
avatar
Nick Nashram
admin
3/30/2017 10:12 PM ×

wahh...tahniah menang voucher rm300 tu..hehe..nanti nak buatlah contest ni..sbb tgh carik brg baby skg ni :)

Reply
avatar
3/30/2017 10:27 PM ×

tahniah Mai...Ummi pun tumpang gembira siap cerita kat member kat luar yg oh yg menang tu Mai, Awa, Syed tu kawan blogger...bangga wehh..hehe

Reply
avatar
Mimpi Aria
admin
3/30/2017 11:16 PM ×

tahniah sis!..moga dimurahkan rezeki lagi nanti..

Reply
avatar
3/30/2017 11:44 PM ×

Tahniah kak Mai :)

Reply
avatar
Lea Azleeya
admin
3/31/2017 12:02 AM ×

Tahniah mai.. Rezeki mai tu.. :)

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:28 AM ×

Hahaha great idea!

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:28 AM ×

Alhamdulillah. Thank you kak Ana. Moga ada rezeki kak Ana next time.

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:29 AM ×

Thank you Mrs.Pip.
Aamiin. <3

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:29 AM ×

Aamiin... Semoga ada rezeki Kak Kinah pula. Hihihi kena buat satu pos khas ni...

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:29 AM ×

Terima Kasih WP. Rejekiii...

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:30 AM ×

Ewahhh dia pun menang, hahahaha.

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:32 AM ×

Terima kasih... :)

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:33 AM ×

Cepatlah join Nick, mana tahu rezeki baby ;)

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:34 AM ×

Thank you Ummi. Hahahaha tu la Mai pun selalu cerita pasal kawan dunia blogger kat Mama :P

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:34 AM ×

Terima kasih dear. Aamiin. Semoga rezekimu juga dimurahkan.

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:35 AM ×

Thank you dear.

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 1:35 AM ×

Hihi alhamdulillah.

Reply
avatar
Azreen Sofia
admin
3/31/2017 2:05 AM ×

Tak sempat join!!! T_T I saw this contest betul2 the next day after the contest ended. bTW BIG CONGRATULATIONS TO YOU!

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 3:02 AM ×

Alaa jangan sedih, ada lagi satu contest tu, joinlah. hihihi.

Thank you so much dear :)

Reply
avatar
3/31/2017 10:51 AM ×

Tahniah Mai, murah rezeki awak. Berkat jaga budak2 ni hehe bertuah dorang boleh pau makcik dia 😝

Reply
avatar
Jun Zie
admin
3/31/2017 11:14 AM ×

alhamdulillah rezeki tu mai =D
Tahniah kepada semua blogger yg tpilih =D

Reply
avatar
3/31/2017 2:32 PM ×

alhamdulillahhhh rezeki kita maiiii. hehe.. <3

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 11:04 PM ×

Alhamdulillah. Terima kasih Ira :D tu la kaki pow niiii

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 11:04 PM ×

Alhamdulillah, terima kasih kak Ju :D

Reply
avatar
Noor Maizan
admin
3/31/2017 11:05 PM ×

Tu la...alhamdulillah <3

Reply
avatar
Nour Adieb
admin
4/03/2017 12:28 PM ×

wowww, tahniah Mai. RM300 tu :D murah rezeki Mai. doakan juga saya murah rezeki, ameeen :)

Reply
avatar
4/13/2017 11:06 AM ×

alhamdulillah.. Tahniah Mai..

Reply
avatar