Burger Warna Warni

Assalamualaikum.

Trend ke tak trend ke aku memang suka makanan berwarna warni & Burger. Dari kuih puteri mandi, apam polkadot, kek lapis sarawak, sampailah ke macaron. Burger pulak memang feveret ever after la , dari burger gerai abang rock kapak jual malam-malam sambil melalak, burger bakar, burger kukus , burgerbyte , semua aku try.

Dah sekarang trend burger yang rotinya berwarna warni. Perfect!

Taraaa...



Aku beli dekat Dataran Cendekia (DC) Uitm Shah Alam. Murah nak mam harga burger double Rm3.50. Hiuhiu. Roti tu ada perasa, cth koko rasa chocolate, pink rasa strawberi, yellow rasa pisang. 

Try lah.

Kalau ongkaye boleh je order yang delivery, warna warni dan yang pastinya mestilah rasa yang lagi dasyat kebabom. Burger mushroom la pebende lagi cuba google sendiri.Kehkeh.

Bye~

Post a Comment

4 Comments

  1. hypee..salam kenal...
    uwh,,,sedap ke,,,err warna tak menarik,,tapi klau sedap takpelaaa,,,,hihihihi,,tapi yangrare mestimenjadi tarikan,,kannnn..

    ReplyDelete
  2. saya pernah rase burger kat hartamas pehhh warna warni . nice . kat shahalam da dekat tempat saya, nak try situ pula hehehe

    ReplyDelete
  3. area KL ni takde yang lagi dekat ke.. nak try juga hehe.. pisang tu macam menarik.. klik 5 BRITSH COUNCIL utk awak

    ReplyDelete
  4. wah...mcm syok je.. tpi jauh la pulak nak p tu..hehe

    ReplyDelete