Suka cerita cinta ke?

Assalamualaikum.

Belek poll kat tepi blog ni. Kenapa orang suka baca cerita cinta pulak. Aku sendiri baca sendiri apa aku tulis dulu pun macam nak muntah hijau. Romantik puih puih puih. HAHAHAH

Ye ke orang suka? Tapi yang aku jumpe banyak yang benci. Ade kawan aku dari form 1 . "Z" , aku dapat screenshot dari sorang kawan yang lain siap cakap aku asyik show off, dan nak tengok reaksi aku putus cinta.

Ade juga screenshot dari kawan yang lain, Budak "A" siap curik gambar aku (sebabtu terpaksa disable right click) pastu ngutuk aku pasal selalu update jiwang.

Itu yang aku tahulah. Tapi kesah plak aku. Selalu orang mengumpat ni orang yang tak bahagia. Lagipun dia takde duit kot suka makan daging saudara sendiri.

Untuk yang suka cerita cinta aku , nak update pun serba salah ni. HEHE. 

Aku masih jiwang. Tapi dalam private jelah. Dah tua tua ni malu nak update lelebih.KAHKAHKAH.

Heartbeat forever.

Always my favourite man. My bestfriend forever for life.


Post a Comment

1 Comments

  1. hamboiii suke cerite cinta.... biar pi sama dorg nk cakap apa pon, janji enjoy!!!! hahah

    ReplyDelete