Final Year Project FSG 2 : First meeting

Assalamualaikum.

Haa seperti dijanjikan so kali ini aku nak bercerita pasal pengalaman pertama kali berjumpa supervisor. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Dr.R sangat baik, dan hebat sebab banyak betul collaboration yang beliau boleh buat dengan kawan-kawan beliau dalam lapangan yang sama di semenanjung Malaysia dan Sarawak juga. Aku boleh pilih je topic apa yang aku suka dan insyaAllah akan mendapat kerjasama dari kenalan beliau. 

Alhamdulillah.

Dan aku memilih Sunda Pangolin untuk project FYP ini. Ini baru perancangan, kalau tak boleh, back up plan aku akan guna Sugar Glider takpun hedgehog. Aku nak buat apa??? Rahsialah.Hiuhiuhiu.

Doakan urusan aku dipermudahkan ya.

p/s:Ada suggestion of small mammals yang macam menarik utk kajian aku tak?

Pangolin

Post a Comment

1 Comments